Markedsføringsplan som årshjul

select

Markedsføringsplan som årshjul

2.000,00 kr.

Kategori: .

Beskrivelse

Store og mellemstore virksomheder er generelt ret gode til at lave markedsføringsplaner, men når det gælder mindre virksomheder og nystartede virksomheder, forholder det sig straks anderledes. Disse har ofte endnu større behov for at lave en markedsføringsplan, da deres ressourcer ofte er begrænset og derfor kræver ekstra fokus. Nogle af de vigtigste grunde til at udarbejde en markedsføringsplan er:

  • Fokuserer jeres ressourcer
  • Vær på forkant med de årlige tiltag
  • Sikre at tingene gøres i den rigtige rækkefølge
  • Vigtige langsigtede opgaver bliver ikke syltet på grund af kortsigtet travlhed
  • Sikre at du gør de ting giver bedst afkast.
  • Sikre at I ikke fortsætter med aftaler som er for dyre, giver dårligt afkast mv. fordi I ikke får sagt dem op i tide.

Vi ser desværre ofte ting som markedsføring på sociale medier, udsendelse af e-mails mv. i især mindre virksomheder ender med at blive syltet fordi at man har travlt eller bliver distraheret af andre ting. Vores markedføringsårshjul hjælper jer med at være fokuseret og får lavet de vigtige løbende opgaver som skal give jer den fremtidige succes. Lad os se på hvad vi gør

  • Vi samler alle jeres eksisterende opgaver og sætter dem ind i årshjulet
  • Vi kommer med forslag til ting I kan lave systematisk for at øge kundernes kendskab til jer. Det kan være udsendelse af nyhedsbreve, SEO, online annoncering mv.
  • Vi kigger på hvad I har betalt for de forskellige markedsføringsopgaver. Det vil sige at I får et samlet overblik over hvad dette koster.
  • Vi tager hensyn til jeres ressourcer i udarbejdelsen af årshjulet
  • Vi laver det selvfølgelig i tæt samarbejde med jer så det er optimeret til jeres behov.

Kort sagt vil årshjulet tjene sig ind på ingen tid, og I vil få fokuseret jeres markedsføringsindsats og får maksimalt udbytte af den.

Bestil årshjulet i dag og lad os komme i gang.

Anmeldelser

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Vær den første til at anmelde “Markedsføringsplan som årshjul”