Afregning af annonceforbrug på sociale medier og andre tredjepartsomkostninger

Vi ser rigtig mange modeller for hvordan omkostningerne til Google, Facebook og andre medier afregnes. Meget ofte ser vi at samtlige omkostninger afregnes direkte med bureauet og dette er naturligvis en nem måde at afregne på. Dog ser vi også at bureauerne lægger en pæn fortjeneste oven på annonceomkostningerne.

Efter vores mening kan denne fremgangsmåde være problematisk, da der er begrænset incitament til at optimere kundens annoncebudget. I stedet animer det til at puste kundens annoncebudget op, så man kan opnå den størst mulige omsætning og fortjeneste.

Vi vil hellere afregne dig for den tid vi bruger på at optimere dine annoncer og hjælpe dig til at få størst muligt udbyttet af dit budget.

Vi kan godt i enkelte tilfælde lave en aftale om at I afregner annoncerne genem os, men i så fald vil vi pålægge en procentsats til annonceforbruget. Denne procentsats vil afhænge af betalingsbetingelser, kreditværdighed mv. og vi forbeholder os retten til at stoppe kampagnen i tilfælde af manglende betaling.

  • Seneste indlæg
Er uddannet cand. merc. fra CBS og har i 30 år arbejdet med IT og elektronisk markedsføring. Har således stor erfaring i brug af IT i forbindelse med markedsføring og kommunikation, brug af sociale medier, SEO og e-handelsløsninger.
follow me

×
Er uddannet cand. merc. fra CBS og har i 30 år arbejdet med IT og elektronisk markedsføring. Har således stor erfaring i brug af IT i forbindelse med markedsføring og kommunikation, brug af sociale medier, SEO og e-handelsløsninger.
follow me
Latest Posts